Logga in

Till toppen av sidan

Frösunda har gjort mig gladare

Tina Gustavsson drivs av att kunna göra skillnad för kunden och beskriver hur Frösunda som arbetsplats har gjort henne gladare. Som verksamhetschef på en gruppbostad i Falkenberg känner hon att hon har stöd av kollegor och chefer och att det alltid är någon som lyssnar.

tina gustafsson– Anledningen till att jag trivs så bra på Frösunda är att vi har väldigt bra chefer. Jag får bra information och stöd när jag behöver det. Men det jag verkligen brinner för är Frösundas värderingar gentemot kund.

– Jag var på internutbildning, chefsprogrammet, med Frösundas VD Susanne Sidén. När jag hörde henne prata kände jag att hennes värderingar genomsyrar verksamheten och hon har kundens fokus i allt hon gör. Jag trivdes ännu bättre efter det.

– Jag älskar mitt jobb och jag har inte tappat den känslan som man kan göra ibland. Jag gillar att jobba nära kund och ute på verksamheterna. Jag ser till att hänga med på aktiviteterna och får mycket energi av de positiva mötena med kund. Frösunda har gjort mig gladare, jag känner att det alltid finns någon som lyssnar på mig och jag kan ta mig framåt.

– Den första kunden jag träffade i Frösunda var väldigt utåtagerande och våldsam. Det berodde på att han hade fått fel bemötande. När vi lyckats vända den trenden och såg att kunden blev lycklig och gick till sin dagliga verksamhet så visste vi att vi gjort skillnad. Det är sådana stunder som ger mig drivet.