Logga in

Till toppen av sidan

Kunden måste få bestämma

Svenskt Näringsliv har intervjuat Frösundas VD, Susanne Sidén, inför valet. Dels för att prata om vilken fråga som är Frösundas viktigaste, dels för att visa hur Frösunda som företag bidrar till samhället. Filmen är en av flera och är en del i deras satsning för att visa vikten av konkurrenskraftiga företag för Sveriges välfärd.

 Frösunda tar matchen. Frösunda deltar i Svenskt Näringslivs satsning genom att berätta om sambandet mellan företagande och välfärd. I filmen kan man också se hur mycket Frösunda bidrar med till samhället.

”Kunden ska få bestämma”. Hela idén med personlig assistans är att vi ska utföra en tjänst och en service på kundens villkor, vilket betyder att det är kunden som har all makt, säger Susanne Sidén VD på Frösunda. Se filmen nedan!

Till sidan på Svenskt Näringslivs webbplats (öppnas i nytt fönster)

"Sverige tar matchen" är ett initiativ som ägs och drivs av Svenskt Näringsliv och dess medlemsorganisationer. Syftet är att ge ökad förståelse för företagens avgörande betydelse för det svenska samhället och vårt välstånd. Läs mer om Sverige tar matchen (öppnas i nytt fönster)

Text: Anna Sjöberg