Logga in

Till toppen av sidan

Premiär för tidningen Kundens fokus

Nu är första numret av Frösunda Omsorgs nya kundtidning här – Kundens fokus. Möt både kunder och närstående, medarbetare och beställare som alla berättar om hur det blir i verkligheten då kunden får bestämma över sitt eget liv.

Vår nya kundtidning Kundens fokus har skapats för att levandegöra vad vi menar med vårt kundlöfte – här bestämmer kunden. I tidningen låter vi kunderna själva, liksom närstående, medarbetare och beställare, sätta egna ord på hur det blir i praktiken när medarbetarna arbetar utifrån kundens fokus så att kunden själv får bestämma.

Du får bland annat möta Jonathan Vännman som bor i Falkenberg. För honom förändrades livet då Frösunda tog över driften där han bor. Vidare berättar kunder på äldreboenden i Lomma om deras vardag och dagliga verksamheten Hammarby bjuder på två intervjuer som de arbetat med till deras egen facebooksida. Med i tidning presenterar vi också den första frösundacertifierade verksamheten – och vad det innebär för kunderna.

Du hittar Kundens fokus på Frösundas verksamheter och kontor. Fråga närmsta verksamhetschef eller medarbetare om ett exemplar. Tidningen kan även läsas digitalt här.

Trevlig läsning!


Kontakt: kommunikation@frosunda.se