Logga in

Till toppen av sidan

Ekonomiassistent kundreskontra

2019-07-17 | Stockholm | Medarbetare | Stab

Platser: 1

Arbetsuppgifter
  • Löpande fakturering
  • Kundinbetalningar
  • Bokslutsarbete av balanskonton
  • Handkassaredovisning
  • Påminnelse- och inkassohantering
  • Utredningsarbete
  • Periodisering av förskottsfakturor
  • Vara behjälplig med frågor från organisationen och våra kunder
Arbetsbeskrivning

Är du en driven, förändringsbenägen och noggrann person som vill arbeta i ett team på fyra personer och vill utvecklas i en spännande organisation? Då är detta rätt tjänst för dig. Frösunda Omsorg söker nu en ekonomiassistent till sitt huvudkontor i Solna som leds av Reskontrachef.

Reskontran består av totalt åtta personer där man jobbar tillsammans för att säkerställa att alla känner sig trygga i sina arbetsuppgifter och för att kunna leverera en god kvalité/support till våra kunder. Våra team gillar att jobba med människor och har ett driv att förändra och få struktur i flöden och processer. Kundreskontran är inne i en förändringsfas och håller på att implementera ett nytt system.
Utöver dina huvudsakliga arbetsuppgifter inom kundreskontran kan du även komma att stötta dina kollegor på reskontran.

Kravprofil
  • Minst gymnasial ekonomiutbildning
  • Goda kunskaper i svenska och engelska
  • Flera års erfarenheter av liknande arbetsuppgifter inom kundreskontra
  • Meriterade om du har erfarenhet av ekonomisystemet IFS och Excel
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten är ett vikariat på ca ett och ett halvt år. Vi tillämpar individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktperson

Gabriella Zappalá, chef kund/lev kontra
Telefon: 010-1303912
E-post: gabriella.zappala@frosunda.se

Kontaktpersoner:

Joakim Lindfors , Talent Management
Telefon: 010-130 35 54


Ansök direkt genom att fylla i nedanstående formulär: